"Cu serviciile noastre dorim să venim în întâmpinarea clienţilor noştri mai bine decât concurenţii noştri"

Principiul fondatorului societăţii
Sistemul de management integrat cuprinde, într-o structură unitară, procesele, metodele și instrumentele necesare pentru îndeplinirea sarcinilor variate din domeniul siguranță, sănătate, mediu și calitate.

În echipa de management SHEQ se află angajați din domeniul management al partenerilor de transport, ei preiau agende interdisciplinare direct fără intermediar.

Punctele cheie ale acestei evoluții

Acum 25 de ani s-a pus piatra de temelie pentru managementul SHEQ de astăzi cu ajutorul unui sistem de management al calității.
Certificat ISO 9001:2008 Certificat ISO 9001:2008 SHEQ-Report 2006 SHEQ-Report 2006 Company report 2016 Company report 2016

1990
S-au pus bazele sistemului de management al calității

1992
Certificarea calității conform normelor ISO 9002:1987 

1995
Se pun bazele unui sistem operațional de management al mediului 

1996
Elaborarea unui sistem de management al siguranței și sănătății 

1997
Evaluarea SQAS (Safety and Quality Assessment) 

2000
Dezvoltarea unui sistem cuprinzător de management al partenerilor de transport, integrarea partenerilor de transport în sistemele noastre de management 

2004
Semnarea „Cartei Europene pentru siguranţa în transporturi"“ 

2005
Combinarea domeniilor de răspundere siguranță, sănătate, mediu și calitate într-un sistem integrat de management – numit management SHEQ (Safety, Health, Environment, Quality). Numirea echipei de management SHEQ.

2008
Elaborarea managementului siguranței și integrarea acestuia în managementul SHEQ (Safety, Security, Health, Environment, Quality)

2009
Aderarea la inițiativa recunoscută la nivel european pentru management pe termen lung "Responsible Care"

2010
Certificarea AEO-F (Authorised Economic Operator Customs and Security)

2011
Lansarea inițiativei la nivelul firmei "Succes prin calitate"

2012
Intensificarea pregătirii șoferilor în transportul combinat (FIT) în colaborare cu DEKRA cu punctele de bază service, siguranță, asigurarea încărcăturii

2013
Implementarea unui cod de comportament

 

 

Sarcinile din domeniul SHEQ-Management

Sarcinile din echipa de management SHEQ din cadrul firmei LKW WALTER sunt stricte și foarte variate:
  • Organizarea și realizarea:
    • Întâlniri bi-anuale ale forurilor de conducere cu comitetul director
    • Participarea tematică la întâlnirile forurilor de conducere din departamentele de transport și vânzări
    • Discuții lunare ale echipei de management SHEQ la masa rotundă
    • Organizarea și derularea sesiunilor de instruire de specialitate specifice
    • Coaching pentru angajați
    • Organizarea și derularea auditurilor interne
    • Derularea auditurilor externe (prin clienți și organizații)
    • Recertificarea sistemelor de management
  • Planificarea, realizarea și controlul proiectelor tematice (de ex. configurarea managementului siguranței), implicarea altor Shared Services
  • Help-Desk în situații de urgență
  • Managementul riscului: analiza incidentelor, elaborarea măsurilor preventive
  • Susținerea managementului partenerilor de transport
  • Colaborarea în grupe de lucru internaționale (armonizarea normelor, dezvoltarea și ameliorarea standardelor etc.)
  • Coordonarea activităților CSR (Corporate Social Responsibility)

Declaraţia conducerii firmei

Colaborarea cu organizații

LKW WALTER participă la numeroaselor echipe de lucru ale unor organizaţii internaţionale cu scopul de a dezvolta şi a standardiza la nivel european cerinţe relevante în domeniul transportului legate de siguranţă, sănătate, mediu înconjurător şi calitate.


Alte informaţii:

LKW WALTER - Europa ^ - Top

Acest website folosește cookies, pentru a vă putea asigura cea mai bună experiență ca utilizatori. Prin utilizarea website-ului sunteți de acord cu salvarea de cookies. Puteți citi mai multe informații pe: Condiții de utilizare