Organizare perfectă

Departamentul nostru de relații cu clienții asigură o desfășurare perfectă.
În afară de Know-how-ul operațional este foarte important să știți să lucrați foarte bine pe calculator.
În calitatea Dvs. de persoană de contact pricipală este necesară capacitate de muncă structurată și talent organizatoric foarte bun.

 

Atribuțiile Dumneavoastră:

Customer Service Customer Service
  • Vă ocupați de sarcini de coordonare, organizare și administrative
  • Oferiți suport pentru managerii de transport și de vânzări
  • Păstrați legătura cu clienții și partenerii noștri de transport la nivel internațional
  • Vă ocupați de cererile și licitațiile clienților
  • Purtați corespondența în demersurile comerciale zilnice
  • Vă ocupați de controlul calității și de raportare
  • Procesați facturile de intrare și ieșire

Alexandra H., Customer Service:
„Sunt zilnic în legătură cu persoane de diferite naționalități și culturi. Îmi face mare plăcere să lucrez individual într-o echipă tânără și dinamică.“


Alte informaţii:

^ - Top

Acest site web folosește cookie-uri pentru a vă putea asigura cea mai bună experiență ca utilizatori. Prin apăsarea butonului „Acceptați”, vă exprimați acordul cu privire la utilizarea cookie-urilor. Dacă doriți să excludeți anumite cookie-uri, apăsați aici: aici. Pentru mai multe informații cu privire la modul în care prelucrăm datele dumneavoastră, consultaţi Condițiile de utilizare și Informaţiile privind protecţia datelor personale.

Acceptați